Uvjeti poslovanja

UVJETI KORIŠTENJA I PRAVILA KUPOVINE

U nastavku se nalaze pravila i uvjeti za korištenje sadržaja na horecaklik.hr. Upoznajte se s pravilima prije početka korištenja stranice kako bismo izbjegli eventualne naknadne nesporazume i posljedice u svezi s time.

S prvim korištenjem horecaklik.hr, smatra se da ste u cijelosti i u svakom trenutku upoznati s ovim uvjetima, da ih u potpunosti razumijete i da ih prihvaćate. Ako niste suglasni s njima, molimo da ne pristupate horecaklik.hr i ne koristite njezine sadržaje.

Udruga Conventus prikuplja osobne podatke kupaca samo u onoj mjeri koji su nužni za informiranje o novim i akcijskim proizvodima, dostavu promotivnih materijala, unaprjeđenje odnosa sa Kupcima te radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu i dostavu kupljene robe.

Udruga Conventus se obvezuje štiti sve osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da prikupljene podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez privole Kupca (osim podataka koji su nužni za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda).

Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka, kao i mogućnost izbora o upotrebi njegovih podataka uključujući i uklanjanje sa liste za dostavu promotivnih materijala i obavijesti.

Stranice služe kao elektroničko prodajno mjesto tvrtke, a Udruga Conventus ne može preuzeti odgovornost za eventualne štete nastale uporabom informacija s ovih stranica u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove predviđene namjene.

Udruga Conventus ne može se smatrati odgovornim za zlouporabe za koje se ne može utvrditi da su nastale kao posljedica tehničko-sigurnosnog propusta sustava web trgovine ili propusta djelatnika Udruga Conventus.

Svaki Krajnji korisnik sam je odgovoran i dužan periodično pregledati ovu stranicu i proučiti bilo kakve promjene u Izjavi o povjerljivosti podataka. Nastavak uporabe ove Internetske stranice od strane Krajnjeg korisnika nakon stupanja na snagu takvih izmjena, podrazumijeva da Krajnji korisnik potvrđuje i prihvaća sve uvjete tako izmijenjene Izjave o povjerljivosti podataka.

Za sva pitanja ili nejasnoće vezane za uvjete korištenja, molimo da se obratite na e-mail adresu: info@horecaklik.hr

KAKO KUPOVATI NA HORECAKLIK.HR

Na webshopu horecaklik.hr možete kupovati kao gost korisnik.
Nakon biranja proizvoda i dodavanja u košaricu, završite kupovinu putem linka »Kreni na plaćanje«.

VAŠA KOŠARICA

U nju stavljate proizvode klikom na tipku »Dodaj u košaricu«. Ako zaliha nestane, proizvod će automatski biti uklonjen iz vaše košarice. Cijene proizvoda u košarici svakodnevno se ažuriraju.

ZAVRŠETAK KUPNJE I ODABIR NAČINA PLAĆANJA

Kupnju završavate klikom na tipku »Kreni na plaćanje«. Stranica nakon tražit će vas adresu za plaćanje, koja ujedno može biti i adresa dostave.

Na horecaklik.hr internetskoj trgovini uz plaćanje nudimo virmansko plaćanje i plaćanje pouzećem.

Kod Virmanskog plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl.

Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo vam naručene proizvode.

PREGLED NARUDŽBI

Nakon uspješno predane narudžbe na e-mail adresu primit ćete potvrdu o obavljenoj kupnji.

NAPOMENA:

Slike proizvoda na horecaklik.hr webshopu su ilustrativne prirode. Slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici horecaklik.hr ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda te kupac takve prozvode ne može reklamirati s te osnove.

Udruga Conventus će nastojati na web stranicama horecaklik.hr objavljivati točne i aktualne podatke, ali ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost istih.

Cijene u web shopu su izražene u kunama i uključuju PDV.

Cijena poštarine nije uključena u cijenu proizvoda.

Za sve narudžbe u vrijednosti do 500,00 kn cijena dostave iznosi 40,00 kn.Za vrijednost narudžbe iznad 500,00 kn dostava je besplatna (Odabirom opcije besplatna dostava u meniju).

Ukoliko je kao oblik plaćanja odabrano plaćanje e-bankingom ili općom uplatnicom, a udruga Conventus ne raspolaže naručenim proizvodom zbog nedostatka robe na skladištu, o tome će, u primjerenom roku, kupac biti obaviješten te će udruga Conventus u dogovoru sa kupcem izvršiti povrat uplaćenih novčanih sredstava.

U slučaju gore navedene uplate, kupac odgovara i snosi rizik za točnost i istinitost dostavljenih podataka s obzirom na to da će udruga Conventus izvršiti povrat sredstava sukladno dostavljenim podacima.

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom na adresu info@horecaklik.hr , u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.

MATERIJALNI NEDOSTACI PROIZVODA I REKLAMACIJA

Ukoliko kupac uoči materijalne nedostatke isporučenog proizvoda predviđene člankom 401. Zakona o obveznim odnosima a za koje je Prodavatelj odgovoran prema članku 400. Zakona o obveznim odnosima kupac može po svom izboru prema članku 410. istog zakona :

1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni,

2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka,

3) izjaviti da raskida ugovor ( prema članku 412. Zakona o obveznim odnosima -ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora. Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor).

Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.

Isto vrijedi i u slučaju ispunjenja s nedostatkom obveze kod koje je ispunjenje u određenom roku bitan sastojak ugovora.

Kupac gubi pravo da raskine ugovor zbog nedostatka stvari kad mu je nemoguće vratiti stvar ili je vratiti u stanju u kojem ju je primio.

Ipak kupac može raskinuti ugovor zbog nekog nedostatka stvari ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena zbog nedostatka koji opravdava raskid ugovora, ili zbog nekog događaja koji ne potječe od njega niti od neke osobe za koju on odgovara.

Isto vrijedi ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena pri ispunjenju obveze kupca da pregleda stvar, ili ako je kupac prije nego što je otkriven nedostatak potrošio ili izmijenio jedan dio stvari u tijeku njezine redovite uporabe te ako je oštećenje ili izmjena bez značenja.

Kupac koji je zbog nemogućnosti da vrati stvar ili da je vrati u stanju u kojem ju je primio izgubio pravo da raskine ugovor, zadržava ostala prava koja mu daje zakon zbog postojanja nekog nedostatka.

Nakon što kupac u pisanom obliku pošalje obavijest prodavatelju na adresu elektronske pošte info@horecaklik.hr i ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan udruga Conventus će ukloniti nedostatak sukladno dogovoru s kupcem.

Povrat prodavatelju proizvoda s uočenim nedostatkom kupac realizira na trošak prodavatelja.

Sva roba koju prodajemo je ispravno skladištena u originalnoj ambalaži.

PLATFORMA ZA ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016, diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnje bit će moguće riješiti putem ODR platforme. Platforma za rješavanje sporova dostupna je na internetskoj stranici http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU odnosno sporovi koji se odnose na internetsko naručivanje najprije pokušate riješiti bez uključivanja sudova.

Ovaj link potrošači mogu koristiti za prekogranične potrošačke sporove. Za potrošačke sporove u odnosu na trgovce iz Republike Hrvatske ta mogućnost ne postoji dok procedura ne bude podržana potrebnom zakonskom regulativom od strane ovlaštenih tijela RH.