horeca

Ova stranica namijenjena je osobama starijima od 18 godina i njen sadržaj ne smije se dijeliti s maloljetnim osobama.

Da li imate 18 godina?

NE

Košarica
Izbornik

DOSTAVA

PODRUČJE DOSTAVE
Horeca Klik d.o.o. isključivo dostavlja na području Republike Hrvatske. Troškovi dostave će automatski biti izračunati prilikom odabira lokacije dostave. Za dostavu u ostatak svijeta, molimo se obratiti djelatnicima putem kontakt obrasca. Cijena ne uključuje troškove carinskih pristojbi i poreza drugih država (izvan EU).
 
CIJENA DOSTAVE
Cijena dostave van grada Zagreba se kreće prema sljedećem rasporedu dostavne službe za određenu kilažu. Na području grada Zagreba  za sve narudžbe iznad 100,00 EUR dostava je besplatna, a za narudžbe ispod 100,00 eura cijena dostave je 6,25 eura.
 
VRIJEME ISPORUKE
Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 12 sati obrađujemo isti dan kako bi u većini slučajeva naručena roba isti dan bila predana dostavnoj službi. Narudžbe nakon 12 sati radnim danom  predajemo sljedećeg dana, dok se narudžbe od petka nakon 12 sati predaju ponedjeljkom. Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.
Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti. Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave.
U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama. Obavezujemo se da ćemo vašu narudžbu pravovremeno isporučiti, ukoliko ste vaše podatke ispunili u potpunosti točno i istinito.
 
REKLAMACIJE
Naručena roba biti će složena na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prije preuzimanja pošiljku provjeriti, a eventualna vidljiva oštećenja odmah prijaviti te odbiti primiti oštećenu pošiljku.
U slučaju reklamacije, molimo Vas da pročitate detalje na REKLAMACIJE.