horeca

Ova stranica namijenjena je osobama starijima od 18 godina i njen sadržaj ne smije se dijeliti s maloljetnim osobama.

Da li imate 18 godina?

NE

Košarica
Izbornik

REKLAMACIJE

REKLAMACIJE I POVRAT ROBE
Na svaki kupljeni artikl koji ste kupili u našoj web trgovini, imate pravo na reklamaciju, zamjenu ili na povrat novca (sukladno uvjetima definiranim Zakonom o zaštiti potrošača)
 
ZAMJENA ROBE
Zamjenu robe vršimo u roku 14 dana od dana kada je roba kupljena. Nakon toga nećemo biti u mogućnosti izvršiti zamjenu. Kupac je dužan osigurati dostavu robe na adresu s koje je dobio paket. Uz paket je dužan pismeno na email adresu xy poslati broj narudžbe, broj računa i objašnjenje što točno želi u zamjenu uz pripadajuće detalje. Zamjenu rješavamo u roku od 14 dana od dana primitka paketa. Kupac obavezno mora priložiti račun uz zahtjev za povrat novca. Ne vraćamo plaćene troškove poštarine ili pakiranja paketa prilikom zamjene niti troškove nastale od strane dostavnih službi već isključivo vrijednost robe (kupljenih artikala).


POVRAT NOVCA
Povrat novca vršimo u roku 14 dana od dana kupljene robe. Kupac je dužan pismeno zatražiti povrat   i obavezno mora priložiti račun uz zahtjev za povrat novca. Ne vraćamo plaćene troškove poštarine ili pakiranja paketa prilikom povrata novca niti troškove nastale od strane dostavnih službi već isključivo vrijednost robe.
Kupac je dužan fizički pregledati proizvod prilikom primitka a ne duže od 14 dana te prijaviti vidljive nedostatke. Naknadne reklamacije na izgled proizvoda ne uvažavamo.
 
ZAMJENU I POVRAT NOVCA NE VRŠIMO U SLIJEDEĆIM SLUČAJEVIMA
  • Za proizvode koji su rabljeni a još uvijek funkcionalni.
  • Za proizvode koje se koriste u higijenske svrhe pa iz opravdanih higijenskih razloga nije moguće izvršiti povrat
  • Za proizvode kupljene s greškom (ako je greška uredno navedena prilikom prodaje) ili u rasprodaji.
  • Za gratis odnosno besplatno dobivene artikle ili artikle koji još uvijek nisu plaćeni
  • Ako je prilikom utvrđivanja neispravnosti proizvoda konzumirano više od pola proizvoda.


Roba koja se vraća mora biti uredno zapakirana u originalnu ambalažu s priloženim računom.
U situacijama gdje sumnjamo u mogućnost zlouporabe ovih pogodnosti zadržavamo istražiti predmet i pismeno odgovoriti na zahtjev unutar 14 dana od zaprimanja zahtjeva.
Djelatnicima naše tvrtke je strogo zabranjeno usmeno obrazlagati ili tumačiti bilo koji zahtjev ili rješenje Vašeg zahtjeva. Stoga molimo kupce za razumijevanje prilikom kontaktiranja i predavanja zahtjeva kod naših djelatnika. Svaki Vaš zahtjev ćemo riješiti sigurno i u najkraćem mogućem roku. Da bismo ga riješili brzo i uspješno kao i na Vaše zadovoljstvo, molimo Vas za razumijevanje.
Proizvodi prilikom povrata ili zamjene moraju biti u originalnoj ambalaži u kakvoj su kupci dobili robu  prilikom kupnje, uredno zapakirani. U slučaju da kupac inzistira na zamjeni bez ambalaže, zaračunati ćemo dodatne troškove zbog proizvoda bez ambalaže u iznosu 20% vrijednosti artikla.
U slučaju da je proizvod neuredan, prljav, preuređivan, mijenjan, skraćivan, produžavan ili slično, odnosno ako se razlikuje od stanja u kojem je kupljen, ne odobravamo zamjenu niti povrat novca.
 
REKLAMACIJE ZA KORIŠTENE KUPLJENE ARTIKLE
U slučaju da proizvodi prilikom upotrebe unutar 30 dana postanu nefunkcionalni, imate pravo na reklamaciju. Kupac je dužan osigurati dostavu robe na adresu s koje je dobio paket. Kupac obavezno mora priložiti račun uz zahtjev. Zadržavamo pravo pregleda proizvoda i mogućnost da proizvod osposobimo za upotrebu unutar 30 dana. U slučaju da proizvod nismo u stanju osposobiti, kupac će dobiti isti proizvod a ako kojim slučajem takav isti proizvod nemamo na lageru, najsličniji tom proizvodu (gledajući plaćenom cijenom i skupinom).
  • Kupac također ima pravo ako nije zadovoljan korištenim kupljenim artiklom na smanjenje kupovne cijene prilikom kupnje artikla s kojim smatra da bi bio zadovoljan. Visinu smanjenja cijene u tom slučaju subjektivno sami određujemo.
  • Nije moguće dobiti povrat novca za korištene kupljene artikle.
  • Ne primamo reklamacije za proizvode koji su rabljeni a još uvijek funkcionalni.
  • Za proizvode kupljene prije više od 30 kalendarskih dana (izuzev proizvoda kod kojih je takva vrsta jamstva posebno navedena i ovjerena) ne primamo nikakvu vrstu reklamacije ili zahtjeva.
UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, ili koristeći OBRAZAC ZA JEDNOKRATNI RASKID UGOVORA. Ako potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi u vezi s tim nastale troškove osim izravnih troškova povrata robe.
  • Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

  • Povrat uplaćenog iznosa
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
  • Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
  • Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
  • Povrat robe
  • Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama.
  • Troškovi povrata robe.
  • Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.
  • Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe.
  • Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.



Ispunjeni ugovor za jednostrani raskid ugovora poslati elektroničkom poštom na info@horecaklik.hr ili običnom poštom na adresu: Lastovska 2a, 10000 Zagreb



ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
Odgovornost za materijalne nedostatke će se rješavati sukladno Zakonu o obveznim odnosima.
 
PRAVO NA PRIGOVOR
Ako kojim slučajem niste zadovoljni radom odjela za kupce unutar tvrtke, molimo Vas da nas izvijestite o predmetu na info@horecaklik.hr
Prema zakonu o zaštiti potrošača obavještavamo kupce da imaju pravo na prigovor u pisanom obliku na adresu: Lastovska 2a, 10000 Zagreb
Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

PLATFORMA ZA ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016, diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnje bit će moguće riješiti putem ODR platforme. Platforma za rješavanje sporova dostupna je na internetskoj stranici http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU odnosno sporovi koji se odnose na internetsko naručivanje najprije pokušate riješiti bez uključivanja sudova.

Ovaj link potrošači mogu koristiti za prekogranične potrošačke sporove. Za potrošačke sporove u odnosu na trgovce iz Republike Hrvatske ta mogućnost ne postoji dok procedura ne bude podržana potrebnom zakonskom regulativom od strane ovlaštenih tijela RH.