horeca

Ova stranica namijenjena je osobama starijima od 18 godina i njen sadržaj ne smije se dijeliti s maloljetnim osobama.

Da li imate 18 godina?

NE

Košarica
Izbornik

BRAND SERVING

BRAND SERVING

Robna marka ili brend ( eng. brand ) je prepoznatljiva oznaka ili ime nekog proizvoda, koje često podrazumijeva i kvalitetu. Marka mora stvarati snažni i trajni identitet proizvoda, sažimati osobnost poduzeća i poticati osjećaje povjerenja, korisnosti, dobrobiti i sigurnosti. Osnovna prednost marke proizlazi upravo iz njezine nazočnosti u podsvijesti potrošača/korisnika, odnosno mogućnosti za njezino prisjećanje i prepoznavanje, tzv. "svjesnost o marki".
Upravo to poticanje podsvijesti i svjesnosti o marki je bitno kod usluživanja pića u barovima i restoranima. Pitate se na koji način, pa na vrlo jednostavan u stvari. Prilkom posluživanja bilo koje vrste piće bez obzira dali se radi o alkoholnim ili bez alkoholnim pićima bitno je da svaki taj artikl koji poslužujete bude etiketom ( koja predstavlja robnu marku proizvoda) okrenut prema gostu i po mogućnosti u razini njegovih očiju. Na taj način stvarate gostu vizualni dojam ugode jer vjeruje tom proizvodu, uvjeren je što konzumira i želi uživati u tome.