horeca

Ova stranica namijenjena je osobama starijima od 18 godina i njen sadržaj ne smije se dijeliti s maloljetnim osobama.

Da li imate 18 godina?

NE

Košarica
Izbornik

ROBNO MATERIJALNO USKLAĐENJE

ROBNO MATERIJALNO USKLAĐENJE
ŠTO JE ROBNO-MATERIJALNO USKLAĐENJE?
Robno-materijalno usklađenje u sklopu ugostiteljskog objekta podrazumijeva aktivnosti praćenja ulaza i izlaza sirovina i trgovačke robe sa skladišta. Obuhvaća vođenje evidencije o kretanjima i stanju proizvoda i sirovina.
KOJE AKTIVNOSTI SPADAJU POD ROBNO-MATERIJALNO USKLAĐENJE?
  • Evidencije nastalih promjena uslijed primanja i izdavanja robe
  • Utvrđivanje zaliha po vrsti, količini i vrijednosti
  • Kontrola skladišnih evidencija
  • Usporedba stvarnog i zabilježenog stanja zaliha podataka o cijenama materijala i robe
  • Pružanje podataka o manjkovima ili viškovima te o neispravnostima materijala, roba i proizvoda
  • Pružanje podataka o kretanju i stanju zaliha
  • Kontrola zaliha
  • Pružanje podataka potrebnih za analizu prometa i cijena
Kako bi razmjena informacija funkcionirala na višoj razini po pitanju brzine i točnosti, potrebno je učinkovito voditi financijsko i robno-materijalno usklađenje. S obzirom na to da su implementacija i provođenje aktivnosti robno-materijalnog  bitne stavke koje poduzeće vrši interno, u cilju rasterećenja i stavljanja fokusa na bitno, poduzetnici biraju najoptimalnije rješenje korištenjem vanjskih usluga. Na taj način ugostitelji mogu bez opterećenja voditi svoje poslovanje. Sinkronizacijom aktivnosti robno-materijalnog i financijskog usklađenja ugostiteljski objekti mogu postići viši stupanj produktivnosti te minimizirati troškove.
Ako Vam je potrebno više informacija, savjeta ili pomoć oko navedene teme slobodno se obratite našim suradnicima UDRUGA CONVENTUS.